Program lojalnościowy
- za każdą zatwierdzoną opinię - Ilość punktów jaką otrzyma zarejestrowany klient za każdą zatwierdzoną opinię 10 pkt.
- za subskrypcję newslettera 5 pkt - Ilość punktów jaką otrzyma zarejestrowany klient za subskrypcję do newslettera 5 pkt.
- za każde zrealizowane zamówienie - Ilość punktów zależna jest od wartości zamówienia, np za zamówienie o wartości 100 zł klient otrzyma 10 punktów, tj 5 zł rabatu. Kolejne zamówienie możesz pomniejszyć o ten właśnie rabat.
Jeżeli posiadasz wystarczającą liczbę punktów rabat pojawi się automatycznie w koszyku po zalogowaniu do konta Klienta.
___________________________________________________________________________________
Jak wykorzystać punkty w programie lojalnościowym
Klienci biorący udział w programie otrzymują ustaloną ilość punktów za każdą wydaną złotówkę brutto w sklepie.
Kurs :
Za każde wydane 10 zł klient otrzymuje 1 punkt.
1 zdobyty punkt to 0,5 gr rabatu.
Każdy zdobyty punkt możesz wymienić na rabat kwotowy jednorazowy.
Np. Klient płaci 200 zł za zamówienie, 200 zł to otrzymuje za zamówienie 20 pkt. Wartość rabatu przyznana przy kolejnych zakupach - 10 zł .
Przykładowe kwoty rabatów za otrzymane punkty:
Ilość zdobytych punktów Wysokość jednorazowego rabatu kwotowego
5 pkt. - 2,5 zł rabatu
8 pkt. - 4,5 zł rabatu
10 pkt. - 5 zł rabatu
20 pkt. - 10 zł rabatu
25 pkt. - 12,5 zł rabatu
30 pkt. - 15 zł rabatu
35 pkt. - 17,5 zł rabatu
W jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden z dostępnych rabatów.